Minust

Tere! Meeldiv kohtuda! Minu nimi on Kadri Mäe. Olen People Practices Consulting asutaja. 

Elukutselt psühholoog, spetsialiseerumisega organisatsioonipsühholoogiale, on mind alati paelunud inimesed ja nende organisatsioonikäitumine.

 Ligi 15-aastase praktilise personalijuhtimise kogemuse jooksul on minu kireks olnud töötaja elutsükli kujundamine- tõhusast värbamisprotsessist läbimõeldud uue töötaja sisseelamiseni, tagasisidestamisest ja tulemuste hindamisest motiveerimise, mentordamise ja karjääriplaneerimiseni.

Olen olnud tunnistajaks mitme rahvusvahelise tehnoloogiaettevõtte kiirele kasvule. Olen pannud aluse personalijuhtimise põhimõtetele ja juhtinud ulatuslikku värbamisprotsessi Adcashis, olnud kaasloojaks Scoro ainulaadsele ettevõttekultuurile ja tööandja brändile, ehitanud  Bob W.-s üles inimeste juhtimise funktsioonid, protsessid ja tavad ning kujundanud ettevõtte kultuuri, juhtinud kogu personalivaldkonda ning olnud partneriks ettevõtte juhtidele kõigis neis ja mitmetes teistes edukates ettevõtetes.

Minu töökogemuse hulka kuulub ka töö meediagrupis ja värbamisagentuuris. Samuti olen uhke oma mitmekülgse loovettevõtluse kogemuse üle.

People Practices Consulting on ellu kutsutud, et aidata suurte eesmärkidega ettevõtetel täiustada inimeste juhtimise praktikaid ning seeläbi luua ainulaadseid ettevõtte kultuure.

Võta minuga ühendust, ja arutame kuidas saan teile abiks olla!

Mis eristab meie ettevõtet teiste sarnaste seas ja annab meile turueelise? Kuidas loobuda reaktiivsest värbamisest ja luua proaktiivne värbamisstrateegia? Kas oleme loonud läbimõeldud ja süsteemse uue töötaja sisseelamise protsessi? Vast oleks meil vaja luua uue töötaja käsiraamat või manuaal? Kas meie praegused inimeste juhtimise tavad ja protsessid toetavad ettevõtte eesmärkide täitmist? Mis on meie tänased peamised takistused ja kitsaskohad?

Igal juhil ja ettevõttel on ainulaadsed inimeste juhtimisega seotud küsimused, vajadused ja väljakutsed. 

Aitan teil tuvastada teie inimeste juhtimise vajadused, luua lahendusi teie väljakutsetele ja vastata teie küsimustele. 

Et saaksite seada oma inimesed esikohale.